søndag den 30. november 2014

Baby Jam

Så er prinsessen blevet hentet af sine forældre og huset ser nogenlunde ud igen. Sammenlagt tror jeg vi har lyttet til musik i sådan cirka 10 timer. Og så har vi leget, danset, spist peberkager, melon, rosiner, varm mad, rugbrødsmadder, kiks med mere. Og drukket vand, børnemælk, vælling og kamillete. Og konstateret, at marokkansk gryderet med couscous smager bedre end bedst. Vi har også lært at lave high-five. Nu er jeg simpelthen så træt at jeg faktisk ikke orker at lave noget som helst resten af denne weekend.
Har kun fået læst nogle få sider i Mit spejlkabinet - mest fordi jeg var for træt i aftes til at sprætte sider op. Orkede ikke løfte armen. Men i aften skal jeg da have læst et par noveller til. Det er en god bog!

Rosiner er fantastisk spændende og smager godt! Og så får de mavsen til at rumle SÅÅÅÅ sjovt! 

Flot vejr hele weekenden! Især i går hvor træerne var klædte i smuk rimfrost i sol fra en skyfri himmel

Når man har danset og leget hele dagen, så kan man godt trænge til en lille én på øjet. Helst med det samme :)

Søren fik lysene til at fungere i min lille juleby. Står så fint på køkkenbordet. NU ER DET DA ENDELIG JUL!


Neija er flyttet ind på første sal i dukkehuset

Og så skal I da heller ikke snydes for lidt hyggelig børnemusik. Nemlig Xena's absolutte ynglings (næst-efter Let it go fra Frozen), Flower Girl fra The Backyardigans. Elsker den sang!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar