fredag den 28. november 2014

Black Friday - My day

Jeg har besøg hele weekenden af en lille prinsesse på 11 måneder, og der er fuld fart over feltet. Først for 10 minutter siden besluttede hun sig for at gøre nat for i dag. Hun er som en sæk lopper! Det bliver helt sikkert et par timer i baby gyngen i morgen, så noget af al energien kan blive brændt af.
 
Jeg har benyttet mig af dagens fantastiske slagtilbud, og købt mig et nyt kamera. Et Nikon til 2990 kroner inklusive fragt. Synes det var et rigtig godt køb. Nu længes jeg som et barn til levering - hvilket rimeligvis bliver på tirsdag. Og glæder mig som et endnu større barn til at tage en molloiard billeder af prinsesserne og babyerne og 1000 andre ting. Let it be JUL OG FERIE - helst N. U.!!! 

Fandt en bog bagerst i reolen (muligvis et arvestykke fra min far) af Soya. Eneste problem er, at det tager sin tid at læse bogen, for siderne skal sprættes op. Forstår pludselig fordelene med en papirkniv. Bogen hedder forresten Fra mit spejlkabinet, og kan næppe have fanget den tidligere ejer. Selv synes jeg denne stribe efterkrigs noveller er ret spændende og velskrevet.
Eftersom klokken nærmer sig sent og jeg er sulten som en ulv, afslutter jeg dagens med et herligt billede af 2 prinsesser i højt humør


Ingen kommentarer:

Send en kommentar