fredag den 21. november 2014

Insomnia #1

Havde en v-i-r-k-e-l-i-g out of space oplevelse i morges, da jeg med tungen ud af halsen i skarpt trav henad en morgensøvnig villavej, fik syn på en 2 meter høj mand i et par bukser p-r-æ-c-i-s magen til mine ankelstrømper, stige ud af en bil. Lidt frækt at stille sig op og glo - jeg ved det godt - men det er ikke et syn man ser hver dag. Glemte faktisk helt at jeg egentlig havde parkeret hele mig i zombie mode.


Faldt først i søvn ved 3 i den forgangne nat, hvilket betød at jeg kom (næsten) for sent til min fredags morgentræf med Emily. Lå og vendte og drejede mig mindst 100 gange. Læste 1 time. Slukkede lyset. Vendte mig 100 gange igen, tændte lyset og læste igen og så videre. Da vækkeuret satte i gang var jeg lige faldet i søvn! Mærkeligt at jeg er gået igennem dagen uden at falde om.

Kan ret godt lide det der 6 blandede 2. dags  brød for 17 kr. i det lokale supermarked. 5 minutter på 150 grader i ovnen og jeg er i himlen.


Fredag! Er klar med Nicholas Quinn. Lige så god som jeg vidste den ville være, og jeg gættede aldrig hvem den rigtige skurk var før Morse afslørede det. - I morgen skal jeg på biblioteket og lede nogle af Colette's bøger op. Har fået anbefalet Gigi and the Cat af http://bookwormscloset.com/, og da jeg elsker katte må det lige være en bog for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar