torsdag den 27. november 2014

Jeg ved at de gør det her for at stresse mig

Naboerne har gjort og genboerne har gjort det og alle andre boer som jeg passerer på min vej morgen som aften - de har også gjort det! Faktisk synes jeg det er hyggeligt, fint, smukt, julesødt og alt mulig andet positivt, men hvorfor fanden SKAL det være i november? - Okay - jeg ved godt at der ikke engang er en måned til dagen, men helt ærligt så synes jeg det burde vente til 1. december. Og det stresser mig at synes sådan, når alle andre åbenbart synes jeg også burde have gjort det.
Og det er derfor at jeg nu har stillet min eneste julestjerne med lys i frem. Så alle kan se at jeg minsandten ikke er det mindste lille stresset og derfor også har gjort det.


2 kommentarer:

  1. Jeg nægter at gøre noget som helst før den 1. december. Så går jeg til gengæld også all-in med nisser og kanel og lys. Jeg får besøg af en veninde 1. december og så laver vi juledekorationer sammen og hører Wham :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg fuldt ud tilslutte mig. Det lyder jo som en perfekt som den perfekte måde at starte julen på! :)

      Slet