søndag den 16. november 2014

Spørgetimen #1

God Morgen på denne søndag. Som altid om morgenen har jeg beslutningsangst: ristet brød eller safranboller. Kaffe eller/og juice? Skrive om i går eller vente? ..... Så hvorfor ikke bare gøre det hele meget nemmere ved lige at nuppe 20 spørgsmål hentet fra http://www.miriamsblok.dk/ mindre omarbejdet af mig:

1. Hvor bor du? I en lille by i Midt-Sverige. På toppen af en såkaldt ås. - Det tager altid 10 minutter længere at gå hjem end ud netop fordi det er på toppen.

2. Hvad gør dig rigtig lykkelig? Sommer og Jul. Babyerne og de 3 prinsesser. Skovens dybe stille ro.

3. Hvornår græd du sidst? Da jeg holdt Xena i mine arme for første gang.

4. Hvad skal du være når du bliver stor? Nogen der kan trylle mandage væk.

5. Går du til noget? På arbejde. Hver dag. Der er mange trapper. Og jeg laver mindst 30 sit-ups hver dag. Fra min stol til chefens kontor. ... Er det godt?

6. Hvad er du rigtig god til? At få min vilje. En af mange fordele ved at være single.

7. Hvad er du rigtig dårlig til? Hmmmm .... Hvor skal vi begynde?

8. Samler du på noget? Katte? Bøger? Dårlige forhold?

9. Er du medlem af folkekirken? Nej.

10. Hvem taler du oftest i telefon med? Mine børn. Faktisk taler jeg kun i telefon med mine børn. Jeg hader nemlig at tale i telefon når jeg har fri. Min mor skyper jeg med. Det er sådan noget man gør når man er fyldt 50. Så slipper man for at få telefon albue.

11. Er du bange for noget? Slanger, højder, at flyve og rulletrapper.

12. Hvad ønsker du i livet? At prinsesserne må leve et langt og lykkeligt liv. Sommer hele året.

13. Hvad imponerer dig? Folk der orker at tale 10 timer i træk.

14. Hvad mangler du at gøre? Åha da! 5000 ting som jeg hele tiden udsætter til en bedre dag.

15. Hvad vil du gerne blive bedre til? At lave varm mad hver dag. At huske at sende julekort.

16. Hvad er det sjoveste du har været til fastelavn? Cleopatra. Min mor syede hovedparykken af et gammelt håndklæde. Ærger mig at jeg ikke har det kostume mere.

17. Har du nogensinde vundet noget? 500 kr på Bingolotto. Jeg købte pladen efter at en måge sked mig i håret. Det siges jo at bringe held.

18. Hvis din mand skulle sige 3 ord om dig, hvad ville det så være? ........Jahhhhh,,,,,,,,,,,,,,

19. Hvilke er dine ynglingsblogs? Fredrik Backmans blog, Venterpåvin, Miriams blog, Papercastles, Bookwormcloset. Blogsbjerg, Alt godt fra Skabet .....

20. Hvad er dit største ønske lige nu og her? En kop kaffe, en safranbolle, og at det ikke var så fucking svært at få menneskelige vaskertider i det her hus!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar