tirsdag den 30. december 2014

Ikke helt stille mellemdage

I går fik vi orden på det sidste praktiske ting i forbindelse med min mors bisættelse. Gravstedet er valgt og købt, og vi har besluttet os for hvad vi vil byde vore gæster på efter kirken på fredag. Vi kommer at samles i de dejlige menighedslokaler i kirken og indtage lidt kaffe, en sandwich og et glas vin. Helt i min mors ånd.
Ud på eftermiddagen i går tog vi en tur ud til Mette og Kasper, fordi lille Konrad selvfølgelig ville ud og kælke i det dejlige vintervejr. Det var som om alle børn - både de store og de små - havde bestemt sig for en ordentlig gang frisk luft; og koldt var det - men også meget smukt.


I dag er det Sørens fødselsdag og jeg spekulerer på hvad dælen jeg skal købe til ham. Har en eller anden idé om at han muligvis mangler pærer - altså sådan nogle der skal skrues i lamper. Eller måske noget værktøj. Eller noget godt slik, eller en flaske af et eller andet. Jeg fik smasket sådan nogle lakrids-chokolade kugler fra Lakridseriet i mig i går .... Tror muligvis det godt kunne friste et fødselsdagsbarn også. Ellers må jeg ty til whiskyen! Hvis jeg ellers kan finde et ordentligt mærke. Skal træffe Vickie og slentre en tur op ad Vesterbrograde. Så møder vi nok en fødselsdagsgave undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar