mandag den 15. december 2014

Matador og andet mix

Har for at sige det lige ud lavet absolut i.n.g.e.n.t.i.n.g i weekenden - udover at se film og læse. Har kastet mig over Matador som jeg simpelthen elsker, for den mørke tid kalder altid på et gensyn. Så også i år. På DR kan man gå i arkivet og hente serien frem. Glæder mig lige meget hver gang over det fantastiske skuespilleri, tidsbilledet, dramaet og så videre. Jeg tror nok min favorit person i serien er grisehandler Larsen. Der er ligesom ikke noget tra-la-la der. Han er sgu sin egen.
Købte forleden en masse fedt og frø til fuglene, og huskede faktisk at hænge det op også. Det lader til at bekomme de tiltænkte særdeles vel. Så vel, at jeg da vist må se at få købt noget mere.

Jeg tror jeg i halvmørke minder betænkelig meget om Emily. I hvert fald har nu 2 mig ubekendte buschauffører spurgt om jeg vil sættes af i Emily's indkørsel. Og det siger man jo ikke nej til efter en lang dag. Faktisk er det morderligt pænt af dem at lade mig slippe for at gå en ekstra kilometer på landevejen i buldermørke.

4 kommentarer:

  1. Der skal også være plads til at kunne lave ingenting da!
    Tak for din kommentar :-)

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Elsker weekender hvor man ingenting laver! Og Matador er bare så fantastisk! Jeg genså den også via DR for nogle år tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så dejligt at nyde at ingenting lave.
      Jeg bliver vist aldrig træt af Matador :)

      Slet