mandag den 8. december 2014

Shop till you drop

Pu-ha! Sikke jeg har handlet og fy for en gris hvor var det tungt! Men min lille indkøbsvogn er altså guld værd. Kunne nøjes med 2 ture til butikken og så var alt det der ikke skal i køleskab i stort set handlet. Sikke et held. Så er der jo lige det lille problem som jeg ikke rigtigt havde taget med i min planlægning: Jeg mangler plads til alt det jeg har købt! Så nu flyder køkkenbordet med slik og chokolade og juice til en bataljon tørstige soldater.

Det røde på flaske er noget æble/lingon gløgg som vi skal have Lille-Juleaften. Mangler så al frugten, men det venter jeg med at købe til næst-næste weekend. Vil gerne have det så frisk som muligt.


Minnie puster ud ovenpå det bjerg af godter hun sidder på. Nu ved jeg ikke lige om Minnie foretrækker lys eller mørk chokolade, men jeg fik 500 gram af det fyldte for en 10-er, og de havde kun det mørke tilbage .... Vi tester og ser hvad der sker ... Måske der bliver sort skærm i stedet for Disney's Juleshow den 24.

I dag har jeg været på biblioteket og fyldt på med læsestof til juleferien. Sara Kadefors, Colin Dexter og Ian Kershaw blev det til. Den sidste er et digert værk på næsten 1000 sider, så jeg antager at jeg har nok i 3 bøger. Måske.

Lille baby Neija har fundet sig en god og varm plads mellem alle puderne i min lænestol. Jeg må så nøje mig med fodstøtten at parkere min dertil indrettede på! Alt for babyerne!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar