søndag den 11. januar 2015

Bagels er ikke bare noget man spiser

Inden vi druknede i sne nåede vi lige en lille lørdagstur til Hudiksvall, for Emily skulle have sig nogle nye briller, og jeg ville da godt lige snuse lidt til udsalget på H&M. Og så selvfølgelig tage tilfældet i agt og indtage noget med en masse kalorier på en hyggelig café.



Konstaterer at Xena ikke er særlig glad for flødeskum men hellere vil have en spegepølsemad. - Konstaterer også at årets udsalg ikke er helt så fantastisk som det kunne være - selvom jeg kom hjem med nogle fund og 300 kr fattigere. - På den anden side .... jeg sparede nogle hundreder. Hmmmm... :)

For nogle dage siden så jeg ved et tilfælde at Mette havde sat håret op i desse frisure - og udgik fra at hun helt sikkert havde brugt en bagel. I betragtning af at Emily og jeg havde brugt en time på at bygge en bagel frisure og jeg, i selv min vildeste fantasi nægter at tro at Mette har tid til at bruge 1 time på sin frisure - så smed jeg alle hæmninger overbord og spurgte hvordan hun gjorde, fordi vi havde brugt en time på det skidt! - En time!?! - Nej, jeg bruger maks 2 minutter på det - var svaret. Hvorpå Mette pillede hårpragten ned og uden kam eller spejl på 30 sekunder satte håret op igen. WOW! Nå, men i går testede jeg på mig selv. Mindre end 1 minut senere sad håret perfekt. Bagels fås på H&M i lille, medium og large. For 29 kr. per styk. Uden glasur;)

Egon ramte os med fuld kraft og førte en ordentlig skuffe sne med sig. Til stor irritation for Neija sidder ruderne stadig hvor de plejer, og fuglene sejler forbi.




2 kommentarer:

  1. Ej hvor heldigt at i fik sne, hos mig i København var der ingen sne i sigte, kun blæsevejr. Desværre :(

    HOPELESSWANDERERGIVEAWAY

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan nu godt lide blæsevejr Nivikka - men det er nok alligevel bedre med sne :)

      Slet