torsdag den 29. januar 2015

I selskab med Bridget Jones

Elsker at rejse. Især med tog. Fordi landskabet suser smukt forbi. Fordi verden er fuld af interessante mennesker i alle aldre og former. Og i dag har jeg den seneste Bridget Jones med på turen sydover. Ligeså underholdende som altid. Ganske vist indtrådt i den hellige enkestand, 50+ med små børn, men ingenting har ændret sig. Bridget er og bliver Bridget!
Undervejs udforsker Bridget Twitter og datingsites med varierende success, og gode, gamle Daniel gæstspiller som sit eget jeg. Nyder gensynet og glæder mig til slutningen og næste opfølger.
....
Kl 10:45-12:21:
Herre jøsses hvor er banegårde og lufthavne kedelige...  Og dyre! En mini latte med mini croissant 67 kroner. Siddeplads indgik dog.
Hvis jeg skulle have svedt ud hvorfor jeg flyttede fra storbyen, så kom jeg på det inde på Coops...  Skulle have haft cigaretter oven i,  men nåede aldrig at åbne munden før køb af mad og drikke var afsluttet! ØHhhhh...
.....
12:21:
Vinduesplads med udsigt til væggen og der lugter urent på skabstoilettet... I øvrigt er her ok. Morskab i gratisavisen...  Usikkert om det var tænkt som en joke.
Sidemanden bruger den dér app man kan hente på google play som giver signal når det er tid til bøn....  Synes det er eksotisk oplevelse ombord på et højhastighedstog.

Her lidt visualisering af dagens indtryk

3 kommentarer:

  1. Det lyder og ser så lækkert ud!
    Tak for din kommentar :-)

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Og den seneste Bridget er så god. Kan huske, at jeg var meget skeptisk, men blev så positivt overrasket. Jeg grinede og græd - og var underholdt hele vejen igennem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også skeptisk. Men den er bare så sjov og det er virkelig en opfølgning der er værd at have i reolen :)

      Slet