søndag den 25. januar 2015

Total afslapning

Da en af babyerne (tipper på Neija) har vådtet på min hyper pink x-tra large rejsetaskes låg, og da dette ikke kan stoppes i vaskemaskinen, så gik jeg ud i sneen for at indkøbe en ny rejsetaske i går. En sådan havde de ikke. Udenfor sæsonen åbenbart! Kom i stedet hjem med en ekstra kattebakke og noget der hedder Magical Clean, som er en slags krystaller, der erstatter almindeligt kattegrus og lugter dufter en hel del bedre. Og som ikke støver, hvorfor det også er allergivenligt. Koster muligvis en lille smule mere end almindeligt kattegrus, men det er det værd! Og babyerne synes det er lækkert. Hjembragte ligeledes 3 poser Dreamies kiks med kylling og ost til babyerne - og en dåse til at opbevare dem i. Den er egentlig til sukker, men i skarp overført betydning så er babyernes kiks = babyernes sukker, og derfor synes jeg den dåse er perfekt til babyernes feelgood.


Engang imellem er man svineheldig at finde en god bog - eller en god serie på dvd til spotpris. Og heldig er lige hvad jeg var i går: Hele Jeg Claudius serien (efter Robert Graves roman af samme navn) på 5 dvd-er for 50 kr. Solgt til mig! Og gennemset i pauserne mellem tøjvask og rengøring. Dejlig serie! Derek Jacobi er fantastisk i rollen som Claudius.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar