torsdag den 15. januar 2015

Ugens højdepunkter

Hektisk uge på alle niveauer. Meeen har da fået tid til at nyde det fine vintervejr og hentet en babykælk til Xena som vi skal prøve for første gang på lørdag.
I mellemtiden morer de 4-benede babyer sig.



Jeg har fået min første bamse hjem, og den har taget bolig i en af stuens lænestole. En mindre irriteret Neija syntes m.u.l.i.g.v.i.s nok det er tarveligt af bamsen, men der skal jo være plads til alle, og bamse er krympet i forhold til min erindring.


Når sneen vælter ned og det er minusgrader udenfor, så er det altså fedt at kunne krybe op i sengen (ja O.P. - jeg leger stadig engelsk hotelgæst) med en god bog og babyerne til at varme fødderne. Vil i den forbindelse gerne beklage mig over, at låsen i altandøren kører på frost-usikker olie og derfor ikke virker som den skal. Det trækker ind! Øv!
Indkøbt endnu en dvd i Maria Lang serien. Bio-aften med mig selv i retro-krimiens tegn kalenderlagt for fredag efter 18. Saltpinde og popcorn indkøbt til yderligere forskønnelse af oplevelsen.


Har pt gang i 2 bøger. Aftenlæsning er John le Carré's Den hemmelige pilgrim. KAN nemlig ikke læse Hundredeåringen inden jeg skal sove for bare grin. - Den er ubeskrivelig morsom.

2 kommentarer: