søndag den 18. januar 2015

Weekend fornøjelser

Har haft besøg af Xena og har leget og sunget og set tegnefilm og været ude med kælken og danset og spist og lært at huske at æbler skal skrælles inden et et års barn synes der er fornuft i at spise dem.
Skal da også lige sige, at det sandelig ikke var særlig sjovt det der med at kælke. - Til at starte med. Hold da op! hvor hun hylede. I cirka 10 minutter. Så kom hun på, at det da vist alligevel var ret sjovt. For ikke at sige meget sjovt. Så vi fik da en god times tid ude i sneen. En lille smule irriterende med al det grus der er smidt på alle gangstier (hvilket selvfølgelig er for at man ikke skal skvatte og brække arme og ben). Det larmede t.e.m.m.e.l.i.g meget.
Resten af denne aften står på bio-aften med mig selv. Har købt et par ekstra Maria Lang krimier og har stadig masser af chips, saltstænger og flæskesvær der skal gnaskes inden jeg lægger mig til rette med min John le Carré bog for at sove godt lige til i morgen.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk babyslæde. Hvis vi havde noget sne hvor jeg bor, skulle jeg da så snart som muligt afprøve det med min niece! Det ser jo virkelig ud til, at den lille nyder det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en super lækker baby slæde, og så kan jeg godt lide at der er et sikkerhedsbælte på. Nemt at spænde. Xena elskede den, da hun først fandt ud af hvad det gik ud på :)

      Slet