lørdag den 28. februar 2015

Lørdagsgodt

Har besøg af Xena denne weekend. Emily og Søren skal til fest i aften og det er Xena vist for lille til at deltage i endnu. Altså har vi mormor / barnebarn hygge i stedet. Og fuld fart som sædvanlig.


Har lige modtaget en ladning billeder fra Holger og Mettes besøg på Den Blå Planet. DER må jeg bare være med! Håber Påsken giver plads for et besøg. For sikke et fantastisk sted!


Var henne på hotellet og spise med nogle kollegaer forleden. Fik noget kød fra Angus kvæg på toast, blandet salat og de bedste pommes frites jeg længe har smagt. Gad ikke øl eller sodavand, så fik i stedet en alkoholfri drink med et eller andet i der smagte så LÆKKERT! - Ikke sidste gang jeg tester det alternativ til traditionelle drikkevarer.

Bogudsalget er i fuld gang og byder på massevis af titler jeg vil have men ikke lige råd til .... Life's a lemon .....


Nyd lørdagen!

2 kommentarer:

  1. Jeg ville også så gerne i Den Blå Planet en dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser virkelig spændende ud! Og jeg fik at vide at deres guidede ture er helt fantastiske :) Skal bare opleves :)

      Slet