lørdag den 21. februar 2015

Udklip

Føles som om jeg er mere offline end online for tiden. Måneden har stået helt i arbejdets tegn (næsten), og jeg har forsømt både bloggen, biblioteket og babyerne. Valentine fejrede jeg med Xena. Humørbarometeret stod på højt - det gjorde spisebarometeret ikke. Diskede op med den ene lækkerbisken efter den anden, men alt blev afvist. Kun spegepølsemadder, risifrutti og frugt blev godkendt. Jeg konkluderede at hun ikke var storsulten, og forresten sad der en tand og trykkede. Kan jo lægge en dæmper på selv den bedste.
Tirsdag aften tilbragte jeg i Hotel Järvsöbadens restaurant til indtagelse af en dejlig aften buffet, hvor jeg blandt andet fik en af de bedste indlagte sild jeg har fået længe og en lækker blomkålssuppe. Derudover laks (tror jeg) og is med marengs. Hotellet er gammelt og fint renoveret. Om vinteren ligger det i gå-afstand til slalompister og udendørs zoo-park med et stort udvalg af alle Sveriges dyre- og fuglearter. Om sommeren er der rig mulighed for at fiske og vandre, eller for at snuppe en halv golfrunde (eller en hel hvis man vil gå samme bane to gange) på hotellets grund.
På vej hjem i går aftes havde jeg vejen forbi Coops. Egentlig ville jeg have haft noget sundhedsdrik, men endte i stedet med Lauren Weisberger's Revenge wears Prada: The Devil Returns, som jeg lå og læste til jeg faldt i søvn. Blev vækket inden daggry af en kat der havde brudt døren til altanen op og var på vej ud i verden på ekspedition. For fanden hvor var det koldt at rende efter hende på bare tæer i frostvejr. - Fandt minsandten også en lort under sengen og Neija er i løbetid - herser og regerer med den kastrerede hankat og piber og skærer tænder som et gammelt jernstakit. .... Sommetider kan man godt blive lidt træt af at være kattedame.

En levende buket blomster til Valentines .... 



Løbetidsmonsteret ..... Grrrrr


Revenge Wears Prada: The Devils Return i hånden. Selfie efter 2 hårde uger. Aloe BB crème og Vitolize Women fra Forever Living Products er sikre kort i overlevelses tasken


Jeg valgte Nude til ansigtet. En sikker vinder. Der er Aloe Vera i denne lækre underlags crème, og huden føles blød og lækker hele dagen. Aloe Vera har også en slags helende effekt. Vigtigt for mig når babyerne eller lille Xena har haft kløer og negle i mit ansigt. Tester også en spray til kattenes pels. Ser ud til at den har en god effekt og gør det lettere at holde pelsen fri for filtrede hårbolde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar