søndag den 1. marts 2015

Ikke-reklame for manglende internet og børneunderholdning

Emily har problemer med sit internet. Hvis hendes internetudbyder var et menneske ville jeg sige at 'den' var et fjols. Men nu er udbyderen jo en flertals ting, så jeg flertals bøjer idiot og lægger 'er' til. Anyway - Emily må finde sig i at leve på 4G net i 2 uger. Personligt ville jeg nok blive sur på dansk, .... Det betyder også at I mest må nøjes med mine indlæg den nærmeste tid ..... Hvorfor jeg satte mig til at skrive dette indlæg - og VIPS forsvandt mit internet og var borte nogle timer. Med samt mit kabel tv og ditto radio. Så hvad gør man så? - Læser en god bog ....  - Problematisk når man har besøg en 14 måneder gammel pige som ikke kan læse og af gode grunde ikke interesserer sig for voksen litteratur. - Valgte i stedet at lege med hende. - Hun synes det sjoveste er at tømme mine bogreoler. Det dunker så godt i gulvet :P


For nogle minutter siden fik jeg igen adgang til internet og tv. Nedbruddet skyldtes en el-fejl (ifølge udbyderens hjemmeside), hvilket jeg kan synes lyder mærkeligt da jeg jo ikke har manglet hverken lys eller strøm i øvrigt. Har svært ved at tage udbyderen rigtig på alvor - især fordi jeg gentagende gange har bedt dem acceptere min månedsbetaling via autogiro uden at der sker videre i den sag. .... Må hænde at det helt enkelt er for svært for en internet leverandør at få noget til automatisk at fungere via internettet.
Jeg er ikke det mindste bondesur. Nej.

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor træls! Og det sker altid når man har sat sig godt til rette ...

    SvarSlet
  2. Bare så hamrende irriterende! Grrrrr :D

    SvarSlet