mandag den 2. marts 2015

Sundhed for krop og sjæl

Som jeg fortalte for et par indlæg siden, så har jeg på Emily's opfordring, investeret i nogle dejlige produkter fra Forever Living som jeg nu har brugt i et par uger. Kosttilskuddet jeg bruger er Vitolize Women som indeholder A, B, C, D og E vitaminer, folsyre samt Jern. Derudover købte jeg en lækker underlags creme i neutral farve som indeholder Aloe Vera. Begge produkter har haft en positiv effekt både på min balance og min hud, som jeg synes er blevet mere elastisk og mindre 'træt'. Nu skal jeg prøve dette produkt

Studier har visat att bipollen stärker immunförsvaret, vilket i sin tur kan hindra de vanliga bakterier som vi börjar bli resistenta mot, till exempel stafylokocker och streptokocker.

som indeholder 500 mg bipollen i hver tablet. Prisen for 100 tabletter er 175 kr., og den lille investering gør jeg gerne for at have det godt og slippe forkølelses sygdomme med mere.

Da sjælen også behøver lidt wellness, så byder jeg mig selv i biografen i morgen til 19 forestillingen i den lokale. Jeg skal se The Imitation Game

Image result for the imitation game

og glæder mig helt vildt til at synke ned i en blød stol, trykke popcorn og latte i mig og bare nyde i 1 1/2 times uforstyrret fred og ro.

Hvad gør du når du skal forkæle dig selv?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar