søndag den 26. april 2015

Ugen der gik #1

Ville egentlig have fejret weekendens ankomst med restaurant besøg, men lidt sent arbejde kom i vejen for det. I stedet gjorde jeg lørdagsfest i et par timer med Xena. Altid hyggeligt. Fik handlet en fin altan kasse og en masse fine dahliaer som jeg nu ønsker må vokse sig store og frodige til de vælter ud af kassen. Har plantet fresier og rosenbusk og leder et lille tæppe eller lignende at pynte det kedelige betonggulv med. Pollensæsonen er her og birkepollen er bare noget af det mest afskyelige jeg kan komme på. Gult pulver der lægger sig over alt inde og ude. Gys!
Chris har handlet alle billetter til vores fantastiske sommerrejse. Vi mødes i Trondheim, rejser derefter med udflugtstoget op til Bodø. Derefter retur til Trondheim med sightseing indlagt og endelig fly til Istanbul. Forskellen i klimaet er lidt en udfordring til kuffertpakningen. Krydser fingre for skyfrit i nord.
Fortsættelse på vaskekælder føljetongen: Mødte damen der skriver vrede beskedder. Hun var utilfreds med at ingen renser filteret i den nye tørretumbler. Gjorde hende opmærksom på at det formentlig skyldes den manglende brugsanvisnig til maskinen. Filteret sidder på indersiden af lågen (tog mig rigtig lang tid at liste ud). - En eller anden klokke må have ringet, for nu hænger der en hjemmelavet brugsanvisning. Der er stadig ingen der tømmer filteret. Muligvis fordi der står at filteret sidder i 'loggen' i stedet for i 'luckan' hehehe
Neija er i løbetid - Suk! - Nu SKAL den kat altså snart have lukket for støjkanalen!

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor lyder det skønt med ferie til Istanbul! Det kunne jeg godt bruge!
    Og fantastisk med opfølgning på historien fra vaskerummet :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig bare så meget! Kan ikke blive juni hurtigt nok :)

      Slet