søndag den 12. april 2015

Weekend guf

Herlig lørdag med sol for alle pengene. Plantet ny-indkøbt rose som skal give nogle flotte gule roser. Selvom jeg ikke har en have kan man altså godt have nogle fine blomster stående i krukker på altanene. Da jeg har glasdøre i altanåbningen, fungerer det nogenlunde som et drivhus. Skal også have plantet lidt dahlia og noget andet fint i dag.
Mini cupcake makeren har været i gang igen. Denne gang indeholder cupkagerne nutella og rosiner, og er dekorerede med jordbær marcipan, glasur og ananas. Og de smager fantastisk!
Sidste weekend diggede jeg House of Cards. Denne werkend har jeg stillet antennen ind på The Bletchley Circle, som også er en helt fantastisk engelsk mini-serie.
Er blevet klar med Eine fraue in Berlin og i gang med en bog af Herman Lindqvist om Gustav Vasa og hans sønner. - Men altså, læsningen lider af arbejdets byrde for tiden. ...
En lillr billedkavalkade fra ugen der gik: Fortsat God Weekend!

2 kommentarer:

  1. Åh, de cupcakes! Sig til, hvis du en dag har brug for en til at prøvesmage dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover ! Og det er så let i min nye cupcake maker :)
      Smaskens godt

      Slet