søndag den 19. april 2015

Weekend klip

Emily, xena og jeg skulle egetlig have været til stor-byen i går, men bussen besluttede sig for ikke at køre, så vi enedes om at handle lokalt i stedet. Blev til nye sko, et rigtig nuttet sæt tøj og en ordentlig paraply klapvogn til Xena, så Emily slipper for at få ondt i ryggen og bande over svær-manøvreret barnevogn.
Vi spiste en skøn frokost og tog eftermiddagskaffen hos mig, inden vi Henrik hentede os for at køre på landet til aftensmad fra grillen. Hyggelig dag og aften.
I dag skinner solen fra en skyfri himmel, men det stromer! Så meget at et af stuevinduerne blæste ind! Glasskår overalt! Grrrr!
Håber Søren kan hjælpe med mig at få sat vinduet ordentlig på plads igen så jeg slipper for flere uheldige overraskelser.
Chris og jeg er i gang med at planlægge vores kombiferie. Det bliver Bodø-Trondheim-Istanbul. Glæder mig som et lille barn til at se og få taget tusindvis billeder.
Her lidt forskelligt fra dagen i går

2 kommentarer: