torsdag den 7. maj 2015

En lille mini-ferie

Så skønt at vågne helt af sig selv og opdage at selvom det er torsdag, så er werkenden allerede startet! - Hvor heldig har man lov til at være!?!
Havde besøg af den lille prinsesse Xena i går et par timer. Søren hjalp mig hjem med et par skønne sidde-skamler (hjemmelavet ord) som jeg købte til støtte for dette års velgørenheds udfordring, hvor alle vore donationer går ubeskåret til SOS Børnebyer. Jeg har doneret mine stuemøbler til Emily og Søren, og har bestemt mig for at køre marokkansk tema i stuen. Og de her 2 sidde-skamler er starten på ny-indretningen. Meget populært hos babyerne btw.
Vi har fået nye killinger i nat. Lille Tila har fået sit andet kuld. Også denne gang foregik alt i fred og ro og i hendes eget tempo. Glæder mig til at se om de er lige så smukke som det sidste kuld. Det er Kitty som er faderen. Kitty som blev købt som hun, men viste sig at være en han..... Nå men skidt pyt! Hans afkom er der ikke noget i vejen med :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar