søndag den 24. maj 2015

Plastic heroes

Emily har overvundet sin højdeskræk og klatret op ad en mur. Jeg er en lille smule imponeret. Selv forsøgte jeg overvinde min skræk for rulletrapper i Claes Ohlsson - men kun for opadgående ... Nedad er stadig en anelse for skrækfyldt for mig.
Skulle have shoppet og spist frokost med Susanne i går, men hun blev desværre syg, så aftalen udsat til næste mulighed byder sig om et par måneder. I stedet har jeg plyndret Dollar Store for frost bokse en masse og en ny rullende rejsetaske med god plads til feriegarderobe og eventuelle indkøb.
Når solen skinner føles det som forår, men det går langsommere i år end det plejer. Vi er stadig på tulipan niveau og der er gået rod i Neijas løbetid. Piv på 3. uge ... Forstår ikke at hun orker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar