lørdag den 24. januar 2015

En dårlig uge

 Puha, jeg synes min uge har været forfærdelig, men weekenden har startet rigtig godt! Vi har haft besøg af nogle venner og deres lille smuksak, og vi har bare snakket babyer, fremtid, datid, nutid, biler, ønsker og bare catchet up! Det var alt for længe siden vi så hinanden, så det har været en rigtig dejlig dag. Jeg fik enda blomster af kæresten da han kom hjem fra byen! Tulipaner er bare skønne. Hvis jeg nogensinde skal giftes, så vil jeg have gule og lyserøde tulipaner, det er bare så smukt synes jeg.

Xena var helt færdig allerede klokken halv fem, hun hyggede helt vildt med at vile sig på sin mor; det er ikke sket siden hun var en helt ny lille bebs. Jeg kan love for at jeg nød det, men vi synes det var lidt synd at hun var så træt, så hun blev puttet klokken halv syv; noget tidligere end hun plejer.

Weekenden i all ære, har vi spist toast foran en film og slikskålen er ved at være tom; da jeg jo er mor, vil jeg snart gerne i seng (vi behøver ikke at snakke om, at det tit er Xenas far der står op om natten hvis det er nødvændigt, og at den lille faktisk normalt sover til i hvert fald klokken 10) med en god bog - jeg kan vist ikke løve fra, at jeg har arvet min mors kærlighed for bøger. I øjeblikket er jeg i Gatlin, TX, midt oppe i et breakup mellem en dødlig og en caster. Det er faktisk rigtig sørgligt, men jeg kan glæde mig over at der er 2 bøger mere i serien; så mon ikke de når at blive kærester igen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar