lørdag den 29. november 2014

baby fri weekend og party aften

Igår var det tid for Xena at få en mormor weekend, så mor og far kunne komme på fødseldagsfest og have en weekend for os selv. Faktisk ret så rart en gang imellem! Selvom det altid er mærkeligt at være uden hende, det føles altid lidt som om jeg går og mangler noget...

Vi var i hvert fald til party igår, vi nåede at få rigtig god kinojser mad, se fødselaren tage sine 23 shots (okay, vi hjalp ham, men han tog næsten alle selv!) og grine over en pagt der gik total op i røj. Vi gik når klokken var omkring 23.30, tror jeg, da der af en eller anden grund, kom folk jeg gik sammen med under tidligere nævnt tunge teenage år, så der følte jeg lidt, at det var tid til at køre hjemad. Ellers, en rigtig hyggelig aften!

Idag har vi ikke gjort noget som helst, udover at kigge på Netflix, tømt opvaske maskine og drikke kaffe. Der står godt nok en del vask på schemat, og imorgen står der støvsugning før vi skal hente prinsessen igen.

Jeg håber i får en rigtig god lørdag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar