søndag den 23. november 2014

Pms og alt for lidt chokolade

Igår nægtede Xena simpelthen at falde i søvn. Eller det passer ikke, hun faldt i søvn vågnede efter en halv time og var utrøstelig, faldt i søvn og vågnede grædende igen. Det gjorde hun indtil klokken 01.15 inat... hun var altså ret så billig der klokken lort inat, der var desværre ingen vi kunde forære hende til. Vi skiftedes om at gå op og skifte ble, giv flaske, kramme, og putte. Idag kan jeg mærke at min pms er lidt slem, med p-piller der viser menstruation imorgen, synes jeg kun det er rimeligt at jeg (efter at have brugt 30 minutter på det), får lov til at nyde en smoothie og chokolade. Vi har dog ikke helt nok af sidst nævnte i huset, til at dække mit behov, men det må gå.

Det bliver i hvert fald hendes far der må tage kampen i aften, i mens jeg tager mig et spa bad og ordner negle. - Det siger jeg kun, jeg kan ikke lade være med at tage hende når hun er ked af det. Sådan en træls mor ting.

2 kommentarer:

  1. Åh, din stakkel! Godt du har lidt chokolade :-)
    PS: Er helt vild med de der sugerør! Har selv en pakke et eller andet sted ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Chokolade gør livet så meget bedre! :) og sugerør gør smoothien bare en lille smule sjovere... hihi :)

      Slet